Tuesday, January 21, 2025 Text is available under the CC BY-SA 3.0 licence.

Jean Froissart

« All quotes from this author
 

Gautier, vous en irées ? chiaus de Calais, et dirés au chapitainne, monsigneur Jehan de Viane, que vous avés tant travilliet pour yaus, et ossi ont tout mi baron, que je me sui accordés ? grant dur ? ce que la plus grant grasce qu'il poront trouver ne avoir en moy, c'est que il se partent de le ville de Calais six des plus notables bourgeois, en purs les chiés et tous, deschaus, les hars ou col, les clés de le ville et dou chastiel en leurs mains. Et de chiaus je ferai ma volonté, et le demorant je prenderai ? merci.
--
Walter, go back to Calais and tell its commander that this is the limit of my clemency: six of the principal citizens are to come out, with their heads and their feet bare, halters round their necks and the keys of the town and castle in their hands. With these six I shall do as I please, and the rest I will spare.
--
Book 1, p. 106.
--
Edward III's last offer to the besieged citizens of Calais in 1347.

 
Jean Froissart

» Jean Froissart - all quotes »



Tags: Jean Froissart Quotes, Authors starting by F


Similar quotes

 

Lors respondi li rois et demanda au chevalier, qui s'appelloit messires Thumas de Nordvich: "Messires Thumas, mes filz est il ne mors ne atierés, ou si bleciés qu'il ne se puist aidier?" Cilz respondi: "Nennil, monsigneur, se Dieu plaist; mais il est en dur parti d'armes: si aroit bien mestier de vostre ayde." "Messire Thumas, dist li rois, or retournés devers lui et devers chiaus qui ci vous envoient, et leur dittes de par moy qu'il ne m'envoient meshui requerre pour aventure qui leur aviegne, tant que mes filz soit en vie. Et dittes leur que je leur mande que il laissent ? l'enfant gaegnier ses esporons; car je voel, se Diex l'a ordonné, que la journée soit sienne, et que li honneur l'en demeure et ? chiaus en qui carge je l'ai bailliet."

 
Jean Froissart
 

Suicidez-vous, désespérés, et vous, torturés du corps et de l'âme, perdez tout espoir. Il n'y a plus pour vous de soulagement en ce monde. Le monde vit de vos charniers.

 
Antonin Artaud
 

La vue d'un tel monument est comme une musique continuelle et fixée, qui vous attend pour vous faire du bien quand vous vous en approchez.

 
Anne Louise Germaine de Stael
 

Ou vous avez un rival ou vous n'en n'avez pas. Si vous en avez un, il faut plaire pour lui ?tre préféré; si vous n'en n'avez pas, il faut encore plaire pour éviter d'en avoir.

 
Pierre Choderlos de Laclos
 

Ou vous avez un rival ou vous n'en n'avez pas. Si vous en avez un, il faut plaire pour lui ?tre préféré; si vous n'en n'avez pas, il faut encore plaire pour éviter d'en avoir.

 
Pierre Choderlos de - Laclos
© 2009–2013Quotes Privacy Policy | Contact