Saturday, April 20, 2024 Text is available under the CC BY-SA 3.0 licence.

Walther von der Vogelweide

« All quotes from this author
 

Diu welt ist ?zen schoene wîz grüen unde rôt
und innân swarzer varwe vinster sam der tôt.
--
The world is beautiful outside: white, green, and red; but inside it is black and dark as death.
--
"Owe war sint verswunden alliu mîniu jâr", line 37; translation from George Fenwick Jones Walther von der Vogelweide (New York: Twayne, 1968) p. 136.

 
Walther von der Vogelweide

» Walther von der Vogelweide - all quotes »



Tags: Walther von der Vogelweide Quotes, Authors starting by W


Similar quotes

 

Liebe machet schoene wîp:
desn mac diu schoene niht getuon, sin machet niemer lieben lîp.

 
Walther von der Vogelweide
 

Daz schuof iedoch ein wîse man,
daz alter guot solde hân.
jugent hât vil werdekeit,
daz alter siuften unde leit.
ez enwart nie niht als unfruot,
sô alter unde armuot.

 
Wolfram von Eschenbach
 

Immer von Beckett ist eine technische Reduktion bis zum äußersten. ... Aber diese Reduktion ist ja wirklich das was die Welt aus uns macht ... das heißt die Welt aus uns gemacht diese Stümpfe von Menschen also diese Menschen die eigentlich ihr ich ihr verloren haben die sind wirklich die Produkte der Welt in der wir leben.

 
Theodor Adorno
 

Weißt du, was in dieser Welt
Mir am meisten wohlgefällt?
Dass die Zeit sich selbst verzehret
Und die Welt nicht ewig währet.

 
Friedrich von Logau
 

Liut unde lant diu möhten mit genâden sîn
wan zwei vil kleiniu wortelîn "min" unde "din".

 
Gottfried von Strassburg
© 2009–2013Quotes Privacy Policy | Contact